WARUNKI REKLAMACJI
Odpowiedzialność producenta za wady fizyczne produktów regulowana jest Ustawą z dnia
23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny w szczególności art. 556-568 w zakresie rękojmi za wady, dotyczącym osoby innej niż konsument.
Okres rękojmi i okres trwałości są to dwa różne pojęcia. Okres trwałości obuwia zależy od sposobu
i częstotliwości stosowania i nie musi być taki sam jak okres rękojmi. Oznacza to, że przy intensywnym użytkowaniu obuwia okres trwałości może być krótszy.
- Producent jest odpowiedzialny względem kupującego za wady fizyczne produktów do dwóch lat od wydania produktu kupującemu;
- Producent zobowiązuje się do odbioru reklamowanego obuwia od bezpośredniego kupującego na swój koszt tj. własnym środkiem transportu lub za pośrednictwem firmy kurierskiej. W uzasadnionych przypadkach możliwe jest rozpatrzenie reklamacji w siedzibie kupującego;
- dostarczony produkt z podejrzeniem wady fizycznej zostanie poddany oględzinom w celu sprawdzenia zasadności zgłoszenia oraz możliwości spełnienia żądania kupującego, tj. wymiany na nowy produkt wolny od wad lub naprawy produktu;
- w przypadku żądania wymiany produktu na nowy wolny od wad i w przypadku, kiedy istnieje możliwość jego naprawy , kupujący zostanie poinformowany o podjęciu naprawy zgłoszonej wady;
- w przypadku gdy wada nie jest istotna, kupujący nie ma prawa do odstąpienia od umowy;
- wraz z dostarczonym produktem powinien być dostarczony protokół reklamacyjny ze wskazaniem zauważonej wady fizycznej produktu – ułatwi to sprawdzenie zasadności reklamacji i przyspieszy przeprowadzenie procedury reklamacyjnej;
- obuwie przekazywane do reklamacji powinno być czyste.
Pliki do pobrania:
Bezpośredni kontakt do działu reklamacji:
e-mail: reklamacje[at]ppo.pl